Başlıca Özellikler
![](/Upload///3Zty2zjF/HCRy/8az47LYU6jtdTOz.png)
Denetim yapılacak her farklı dönem için bir denetim dosyası oluşturulmakta ve bilgiler bu dosya içerisinde saklanmaktadır.
![](/Upload///6GYof5TQ/UX0U/V4ErHxtsfnWARNv.png)
Denetim
içerisinde gerçekleştirilecek ön çalışma ile planlama işlemleri
gerçekleştirilmektedir.
![](/Upload///C6Y3xgQ5/a4iE/7ihNtvLrDH7cGuA.png)
Risk anketi sonucu denetime dahil edilen riskler, doğal risk açısından skorlanmakta, iddialar ve hesap ilişkileri belirlenmektedir. Bu bölümde riske yönelik olarak kontrol testleri ve maddi doğruluk testlerinin kullanımına karar verilmektedir.
![](/Upload///wACkwB3E/m12j/z9iuuhAC4LADQKC.png)
Riske karşılık verme – maddi doğruluk testleri , Luca muhasebe programında otomatik olarak aktarılan veriler üzerinden işlem yapılmaktadır. Çalışma mizanı ve mali tablolar veriler üzerinden otomatik olarak oluşturmaktadır.
![](/Upload///tNHZ4JWj/A7UZ/S51vw1FiTwbTLyv.png)
Raporlama, raporlamaya yönelik olarak bilanço sonrası olaylar, işletmenin sürekliliği gibi konular değerlendirilmekte, görüş oluşturulmakta, kalite kontrole yönelik çalışmalar gerçekleştirilmektedir.
![](/Upload///sgLgsbJs/zgOr/eN8gH64vBuN9rdd.png)
Denetim şirketi müşteri ile anlaşmadan önce standartlarda gerekli görülen hususları değerlendirmek zorundadır. Bu bölümde müşteri kabule yönelik sorular, kabul/red işlemleri bulunmaktadır.