Türkiye'nin İlk ve Tek Web Tabanlı Merkezi Muhasebe Sistemi

x
Kaynaklar
Destek Talep
Tanıtım Talep
YÖNETİCİ MODÜLÜ İŞLEMLERİ

Müşteri Girişi nereden yapılır?
Yönetici modülünde Müşteri İşlemleri menüsünden Müşteri Girişinde bilgiler yazılarak Kaydet butonuna basılır.

Dönem Girişi nereden yapılır?
Yönetici modülünde Müşteri İşlemleri menüsünden Müşteri Kartı Girişine bilgiler yazılarak Kaydet butonuna basılır. Ekrandaki yeşil barda Dönem butonuna gelinir. Sol alt taraftaki Yeni butonuna basılarak gerekli bilgiler yazıldıktan sonra Kaydet butonuna basılır.

Yeni dönem açma ve dönem aktarma işlemleri nereden yapılır?
Söz konusu firmada işlem yapılıyorsa yeni dönem açma ve dönem aktarma işlemleri Yönetici modülündeki Müşterinin kartının içindeki Dönem ekranından yapılır.

Dönem aktarma neden başarısız olur?
Dönem aktarma işlemlerinin en son yılda iken yapılması gerekmektedir.

Aktarımın alınacağı firmanın hesap planında alt hesap olan hesaplar aktarılacak olan dönemde ara hesap niteliğindeyse ilgili hesap silinebilir veya önceki dönemde de ara hesap niteliğine getirilebilir. İki dönem arasındaki hesap farklılıkları yazan mavi satıra basarak iki dönem arasındaki farklı hesapları görebilirsiniz. Daha sonra aktarım tekrar yapılır.

Bilgileri girilen müşteri, müşteri butonunda görünmüyorsa ne yapılmalıdır?
Yönetici menüsünde, müşteri bilgileri kaydı yapıldıktan sonra dönem açılmadıysa müşterinin adı Müşteri butonuna gelmez.

Kesinleşme tarihi veya kuruluş tarihi nedeniyle veri girişi yapılamıyorsa ne yapılmalıdır?
Kesinleşme tarihi için Yönetici-Müşteri işlemleri-Müşteri listesinde müşterinin dönemine girilir. Burada belirlenen tarih ve öncesine hiçbir veri girişi yapılamaz. Örneğin defteri çekiminden sonrasına kayıt girilmesini önlemek için tarih belirlenebilir. Kesinleşme tarihi girildikten sonra istenilen zamanda değiştirilebilir veya silinebilir. Tarihin güncellenmesi ve silinmesi yetkisi yalnızca yetkili kullanıcılara aittir. Kuruluş tarihi, Yönetici-Müşteri işlemleri-Müşteri listesinde müşterinin kartında yer alır.

Kuruluş tarihi, firmanın tescil tarihidir. Kuruluş tarihinden öncesine hiçbir veri girişi yapılamaz. Kuruluş tarihi girildikten sonra istenilen zamanda değiştirilebilir veya silinebilir. Tarihin güncellenmesi ve silinmesi yetkisi yalnızca yetkili kullanıcılara aittir.

Kuruluş tarihi nedir?
Kuruluş tarihi, firmanın tescil tarihidir.
Kuruluş tarihinden öncesine hiçbir veri girişi yapılamaz. Kuruluş tarihi girildikten sonra istenilen zamanda değiştirilebilir veya silinebilir. Tarihin güncellenmesi ve silinmesi yetkisi yalnızca yetkili kullanıcılara aittir.

Kesinleşme tarihi nedir?
Belirlenen tarih ve öncesine hiçbir veri girişi yapılamaz. Örneğin defteri çekiminden sonrasına kayıt girilmesini önlemek için tarih belirlenebilir. Kesinleşme tarihi girildikten sonra istenilen zamanda değiştirilebilir veya silinebilir. Tarihin güncellenmesi ve silinmesi yetkisi yalnızca yetkili kullanıcılara aittir.

Firma silme nasıl yapılır?
Firma silme işlemi için 0312 475 60 05 nolu faks numarasına üye numaranızla birlikte silinmesini istediğiniz firmaların kısa, uzun adlarını ve dönemlerini belirten dilekçe yazarak faks çekin. Firma silme işlemleri merkezden yapılmaktadır.

Firmalara özel dönem nasıl açılır?
Özel dönem açma işlemi için 0312 475 60 05 nolu faks numarasına üye numaranızla birlikte özel dönemin açılmasını istediğiniz firmaların kısa, uzun adlarını ve dönemlerini belirten dilekçe yazarak faks çekin. Özel dönem açma işlemleri merkezden yapılmaktadır.

Yönetici modülündeki Fiş Açıklama girişi ile muhasebe modülündeki Fiş Açıklama girişi arasındaki fark nedir?

Yönetici modülündeki Fiş Açıklama menüsünden, kayıtlı tüm firmalar için genel fiş açıklamaları kaydedilir.

Muhasebe modülündeki Fiş İşlemleri menüsünden kaydedilen fiş açıklamaları yalnızca işlem yapılan şirket için gerekli fiş açıklamalarıdır.